Gearriveerd in Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Johan W - WaarBenJij.nu Gearriveerd in Lima - Reisverslag uit Lima, Peru van Johan W - WaarBenJij.nu

Gearriveerd in Lima

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

06 Maart 2011 | Peru, Lima

Vanochtend (zondag) om half negen vertrokken vanuit Hoorn. Om 11.15 uur het vliegtuig naar Lima en rond middernacht hier gearriveerd. Een lange zit met af en toe wat turbulentie.
Ondertussen ben ik in het hotel aangekomen. Netjes door een chauffeur, met oranje pet, op het vliegveld opgewacht om me naar hier te brengen.
Voor mij is het nu pas half acht, nog geen bedtijd dus (maar het voelt anders).
Het schijnt dat er hier WiFi moet zijn, geprobeerd om een verbinding met het Internet te maken en deze tekst te versturen. Niet gelukt dus ben nu de tekst vanaf mijn laptop aan het overtikken op een andere computer. Het toetesenbord van deze computer heeft extra toetsen. Lastig schrijven dus.

Groeten Johan

  • 07 Maart 2011 - 06:35

    Aukje:

    Gelukkig, de vlucht zit erop.
    Niet veel met je zware rugzak gesjouwd?
    Maak er wat moois van Johan en we blijven je volgen maar voor je het weet staan die Mousen weer op Schiphol!

  • 07 Maart 2011 - 07:12

    Chris(tiaan) Wijbeng:

    Hoi Johan,

    Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen.
    Je zal de eerst nacht daar vast goed slapen, met zo'n lange dag er voor =;-)

    Fijne tijd en voorzichtig aan.

    Groetjes... Christiaan

  • 07 Maart 2011 - 07:23

    Ron Zurhaar:

    Hoi Johan,
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen. Je zult wel even nodig hebben om van de reis bij te komen. Weet dat ik dit bericht vanaf mijn kamer op mijn werk zit te schrijven en ik net nog mijn mijn autoruiten stond te krabben, en jij lekker in Lima zit. Ik wens je een gewldige tijd en ben benieuwd naar al je ervaringen. Ik hou je berichten in de gaten.

    Groetjes,
    Ron.

  • 07 Maart 2011 - 07:23

    Claudia:

    Geniet ervan hè! Leuk om je verslagen te volgen. Ik moeder lekker verder en kijk uit naar je volgende verslag.... Niet dat ik me verveel hoor ;-) maar het is leuk eens wat andere verhalen te horen/lezen dan alleen maar baby :-D Het ga je goed!
    Claudia

  • 07 Maart 2011 - 07:38

    Jeska:

    Geniet ervan! Maak er een mooie reis van.
    Ik geniet wel een beetje mee via je verslagen.

  • 07 Maart 2011 - 07:38

    Jeska:

    Geniet ervan! Maak er een mooie reis van.
    Ik geniet wel een beetje mee via je verslagen.

  • 07 Maart 2011 - 07:45

    Jolanda:

    Het is dan nu eindelijk echt begonnen... Heel veel plezier...

  • 07 Maart 2011 - 08:17

    Corine:

    Hey Johan
    Dat is goed om te horen. Het avontuur kan beginnen.
    mijn smsje heb je zeker pas in Lima ontvangen? Dan is het met terugwerkende kracht ook van toepassing!
    Veel plezier!
    X Corine

  • 07 Maart 2011 - 08:18

    Henk En Renée:

    Hoi Johan, zag je berichtje en direct maar even reactie. Schrok dat de tijd zo snel was gegaan en je dus al in Lima zit! Fijn dat de reis goed is gegaan. Spannende tijd nu voor je. Ben benieuwd naar je verslagen. Wens je ook namens Henk een hele goede verdere reis toe?
    Lieve groet Renée

  • 07 Maart 2011 - 09:07

    Wiepie:

    sorry,naam vergeten,beetje dom!
    (hoop dat het allemaal goed gaat)

  • 07 Maart 2011 - 09:39

    Bettina:

    Blij dat je goed aangekomen bent Eindelijk het begin van een prachtuge reis

  • 07 Maart 2011 - 10:20

    Pieternel:

    Hoi Johan; van achter de
    middenbalie een welkomst berichtje;
    hier ook lekker weer...iets kouder dan bij jou ;-)
    geniet er van .

  • 07 Maart 2011 - 10:23

    Dennis:

    He Johan,

    Ook ik zit achter de middenbalie.
    Vanuit deze stoel, heel veel plezier daar.

    Groet
    Dennis

  • 07 Maart 2011 - 10:49

    Lindy:

    zo, jij bent snel met het informeren van de zielige achterblijvers :) Geniet met volle teugen van je verblijf, hoop dat je een goede nachtrust hebt en snel over het tijdsverschil heen bent!


  • 07 Maart 2011 - 11:06

    Rini:

    Hoi Johan, lekker dat de reis zo goed verlopen is. Het is lekker weer lees ik. dat wordt smeren voor je. Ik wens je een hele goeie, gezellige en mooie tijd toe.
    Veel plezier.
    Rini

  • 07 Maart 2011 - 13:09

    Marja:

    Heerlijk dat je er bent.
    En tot nu alles al goed georganiseerd.
    Johan geniet ervan.

  • 07 Maart 2011 - 15:18

    Astrid:

    Hoi spetter,
    Gelukkig alles goed gegaan.
    Natuurlijk hoop ik dat je vel mooie en leuke dingen zien gaat.
    Wel spannend allemaal weer, ik vind het ontzettend stoer van je hoor.
    hier geen nieuws verder, mijn vader is jarig 77 daar gaan we straks heen.
    Oh ja..uhhh de zon schijnt hier volop het is lekker om buiten te zijn...hahaha

    Dikke kus van mij.

  • 07 Maart 2011 - 15:24

    Karla:

    Hoi Johan,
    ben net uit mijn werk en kan meteen lekker jouw verslagje lezen. Ik geniet van je verslagen, ik hoop jij van de reis!

  • 07 Maart 2011 - 17:41

    Saapke:

    He Johan,
    fijn dat je er bent, wat een lekker temperatuurtje daar. Hier is het ook heerlijk weer, maar wel kouder.
    Hoe is het eten in het hotel en heb je een goed bed om te slapen?
    Doei

  • 07 Maart 2011 - 18:37

    Irene:

    Ola,
    ga je volgen!
    Moet wel lachen hoor, nog 82 dgn voor je terug bent ha ha. Geniet!!! Lfs

  • 07 Maart 2011 - 20:16

    Nancy:

    Heel veel plezier en succes met je spaanse lessen he! ik ga je volgen via de verhalen!!


  • 07 Maart 2011 - 20:55

    Riet P:

    Zit lekker even je verslag te lezen in mijn vrij rustige avonddienst.
    Heel veel plezier, ik ga weer genieten van je leuke verslagen
    Groetjes

  • 07 Maart 2011 - 22:22

    Abe En Hetty:

    Fijn dat je goed bent aangekomen en een lekkere temperatuur daar in Lima.Een goede (lange) reis naar Islas Ballestas en Nazca. Veel plezier . Liefs Abe en Hetty.

  • 08 Maart 2011 - 08:48

    Baukje Otten:

    Hoi Johan, een héél fijne tijd gewenst. Leuk om je verhalen weer te lezen.
    Veel groeten, Baukje.

  • 08 Maart 2011 - 09:37

    Marlinda:

    Hallo dan! Je bent weg .... dan mis je dus hier een hoop kou! Hopelijk heb je aan de turbulentie geen wandelende nieren over gehouden... En kom maar door met mooie verhalen! Heb er zin in om ze te lezen, zodat ik met een smile on my face naar mn werk kan....omdat er mensen zijn die wel gek durven te doen... :-) doei veel plezier!

  • 08 Maart 2011 - 14:09

    Ina :

    Blij dat je goed bent aangekomen.Eerst maar een beetje uitrusten en dan goed om je heen kijken en alles aan ons door mailen.
    Zitten wij ook een beetje in Lima!
    grt.

  • 08 Maart 2011 - 16:21

    Marja Flens:

    Hoi Johan,
    wat gaat de tijd toch snel de vorige keer moest je nog gaan en was je je aan het voorbereiden, nu ben je er al.
    Ennnn wat is de wereld toch klein, 'smorgens in hoorn en 's avonds de halve wereld rond!
    In ieder geval veilig aangekomen en klaar voor een fantastisch avontuur. Geniet er van en doe voorzichtig, ik kijk uit naar je volgende verslag. Onwijs veel plezier, en een dikke kus.
    Marja flens

  • 08 Maart 2011 - 18:42

    Ria Goeree:

    Hoi johan, nu gaat jeavontuur beginnen!ik wens je een geweldige reis toe en ik blijf je volgen groetjes.

  • 08 Maart 2011 - 20:16

    Marga:

    Hoi Johan,ben dus de enige die niet achter de middenbalie zit,blijkt maar weer!Het zal best nog wat onwennig voelen maar het gaat je natuurlijk weer lukken!Pas goed op jezelf!
    Marga

  • 09 Maart 2011 - 13:29

    Judith Van Wegen:

    He Johan, ik wist niet dat je weer een grote reis ging maken! Zag op Facebook de link via Ria. Leuk joh, om je te volgen. Ik ga je site regelmatig lezen. Heel veel succes met je Spaanse lessen en straks in het ziekenhuis!
    Groetjes van Judith

  • 10 Maart 2011 - 10:52

    Paula:

    Hoi Johan,

    Al wat gewend daar? Let op!vanavond eerste bounty! Mis je zeker. Groeten paula

  • 11 Maart 2011 - 12:39

    Miranda Metten:

    Hoi, vanuit een zonnig maar fris Nederland.
    Je bent nu al bijna 1 week in Peru. Ik hoop dat je e een mooie tijd hebt, maar dat zal zeker lukken.
    De vakantie naar Sicilie is geboekt, maar............wat is jouw geboortedatum, eerste naam in je paspoort? Wil je me dat nog laten weten, dan kunnen we het officieel maken.
    Veel plezier! Kus Miranda

  • 12 Maart 2011 - 08:29

    Jo T :

    Hoi Johan,

    En daar zit je dan bijna alweer een week....time's fly....
    Ik denk dat je in deze korte periode al veel nieuwe dingen hebt beleeft, gezien, geproeft en gedaan hebt. Hoe gaat t met je spaans??? Dos Cervezas por favor.... ;-)
    Heb je ook last gehad van de gevolgen van de aardbeving/ tsunami in Japan??
    Geniet daar met alles wat je doet en ga doen!!
    Kus Jo T

  • 13 Maart 2011 - 20:21

    Rob En René:

    Hé Johan,
    Erg leuk om dit allemaal te lezen. mooie reis ben je aan het maken! Dat jij aan zo'n reis begint als je niet eens boven in een bus wilt zitten!! Zijn verbaast! Maar kennelijk sta je je mannetje wel door eea af te kopen, rijke stinkert uit Nederland..
    Vermaak je, en schrijf svp door over hetgeen je meemaakt.
    Veel plezier!
    groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Johan

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 54171

Voorgaande reizen:

27 Maart 2015 - 28 Juni 2015

Ecuador

06 Maart 2011 - 29 Mei 2011

3 maanden Peru

01 Maart 2008 - 31 Mei 2008

Tanzania

Landen bezocht: