Welkom - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johan W - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Johan W - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Johan

31 Januari 2008 | Nederland, Amsterdam

Welkom op mijn webpagina johanw.waarbenjij.nu.
Over nog maar 4 weken is het al zover. Op 1 maart, ’s ochtends, vertrek ik naar Tanzania. Ga daar aan de voet van de Kilimanjaro, in het ziekenhuisje van Marangu, 3 maanden als vrijwilliger werken.
Ik ben van plan om jullie via deze weg op de hoogte te houden van mijn belevenissen daar. Je kan ook berichtjes voor mij achter laten, maar via mijn (nieuwe)mailadres (mijnachternaamvoornaam@live.nl) kun je me ook bereiken.
Als je alvast wil kijken waar ik ga werken kun je naar www.marangu.org gaan.

Johan

  • 05 Februari 2008 - 20:52

    Miranda:

    Beste Johan,

    wat een super uitdaging! Ik wens je heel veel plezier en succes met deze uitdaging.

    groeten Miranda Husken

  • 05 Februari 2008 - 20:55

    Patrice Van Opstal:

    Johan, een hele fijne tijd in Tanzania !!!

  • 05 Februari 2008 - 20:56

    Herman :

    Beste Johan

    Ik hoop dat je, met alles wat je daar mee gaat maken, een rugzak aan ervaring en verhalen mee terug gaat nemen over een aantal maanden. Heel veel wijsheid en geluk toegewenst. Groetjes Herman

  • 05 Februari 2008 - 21:20

    Corine:

    Hoi Johan,

    Bijna is het dan zo ver. Ik wens je een fantastische, onvergetelijke, mooie, indrukwekkende enz, enz tijd toe. Ik kijk uit naar je verhalen.

    Groetjes Corine

  • 05 Februari 2008 - 21:27

    Remco:

    He Johan, maar ons weekendje Texel dan?? ;-) Wat een uitdaging! Let ff op dat je geen onbespoten groente eet enzo, krijg je rare dingen van. Veel geluk en wijsheid daar en ik ga zeker regelmatig je weblog checken!
    Groet,
    Remco

  • 05 Februari 2008 - 21:36

    Ineke:

    Goh wat leuk zeg!!!Ook heel spannend.
    Neem maar veel foto's want ik ben nu al benieuwd naar al je verhalen.Suc6 met inpakken.
    Groet Ineke Bouman.

  • 05 Februari 2008 - 22:44

    Chris Wijbenga:

    Hé hoi die Johan,

    Een hele uitdaging, en vast een hele bijzondere ervaring zal het zijn.
    Ik wens je een mooie en bijzondere tijd toe in Tanzania.

    En leuk dat je ons, via deze pagina op de hoogte houd.

    Groetjes.. Chris

  • 06 Februari 2008 - 02:25

    Patricia De Sain:

    Hoi Johan,

    Heel veel plezier, soms vast ook wel even sterkte gewenst en ga er heerlijk van genieten! Erg leuk om zo op de hoogte te blijven!

    Hartelijke groet,
    Patricia

  • 06 Februari 2008 - 07:15

    Maria Van Opstal:

    Ik vroeg me laatst al af wanneer je weer op reis zou gaan (niet wetende dat deze reis naar Tanzania al in de planning stond). Je hebt al veel van de wereled gezien en zal ook hier weer veel gaan beleven. Je vertrekt niet alleen met een flinke rugzag maar neemt er ook weer een mee terug naar Hoorn! Suc6 met je voorbereidingen en een prachtige tijd daar. We gaan je volgen via je weblog!
    Groetjes, Maria

  • 06 Februari 2008 - 08:19

    Baukje Otten:

    geweldig johan! ik zal je belevenissen volgen. heel veel succes daar, groeten en liefs, baukje.

  • 06 Februari 2008 - 08:28

    Ludwine:

    Het gras is altijd groener aan de andere kant van de heuvel. Alleen mensen die durven te leven kunnen het ook met eigen ogen aanschouwen. Ik wens je een Wereld ervaring!

  • 06 Februari 2008 - 12:08

    Astrid:

    Hoi spetter

    heel veel plezier en kijk je uit het is toch een risico land...we willen nog lang van je blijven genieten.

    Dikke kus Astrid

  • 06 Februari 2008 - 12:53

    Bevernel:

    Hoi Johan;

    Geniet er lekker van; geef de eerste dagen je ogen en je oren goed de kost en hou je handen nog even in je zakken. Pas als je er een tijdje ben kun je "je ziel en zaligheid er in leggen!!!!!"
    Ik hoop dat het een geweldige ervaring voor je wordt.

    Veel moois toegewenst;
    Bevernel.


  • 06 Februari 2008 - 13:52

    Paula:

    he,ik ga je missen!Maar ik gun je uiteraard deze prachtige ervaring,je doet het goed! Liefs paula

  • 06 Februari 2008 - 14:24

    Mariette:

    Johan, weer bijgetrokken van de kou? Daar heb je in ieder geval geen last van in Afrika.Hou je haaks daar en leuk om zo op de hoogte te worden gehouden, veel succes en werkervaring. Groetjes Mariette

  • 06 Februari 2008 - 17:16

    Pauline Dekker:

    Hee Johan!

    Ik wist het nog niet, maar dit is heel goed nieuws!! Ik wens je heel veel plezier tijdens deze unieke belevenis!! Ik hoop dat het een mooie ervaring wordt om daar te werken en geniet ook volop van de prachtige natuur als het even kan! Goede reis en ik kijk al uit naar de prachtige verhalen!!

    Veel liefs

    Pauline

  • 06 Februari 2008 - 18:00

    Stenny:

    Hoi Wieb, het wordt aftellen hoor. Geniet van elke minuut en laat ons meegenieten. Lieve groetjes

  • 06 Februari 2008 - 19:23

    Yvonne:

    Hoi Johan,
    ik wens je een hele fijne,leerzame tijd met veel uitdaging en natuurlijk ook veel plezier
    heel leuk om je op deze manier te kunnen volgen succes maak er een mooie tijd van!!

  • 06 Februari 2008 - 19:54

    Frank Van Diepen:

    Johan,

    Ik weet niet of ik je voor die tijd nog zie, maar alvast een hele gave, leuke en zeker ook leerzame tijd toegewenst. Ze zullen wel moeten wennen aan weer zo'n Hollander en je af en toe vast Bert noemen.

    Frank

  • 06 Februari 2008 - 20:08

    Jacqueline:

    Ha die Johan,

    Heel veel geluk in Tanzania, ik hoop dat het een onvergetelijke tijd voor je wordt. We horen de verhalen wel als je daar bent en als je terug bent. Jammer dat je ons weekend op Texel moet missen. Moet ik toch weer zelf met de vaatdoek aan het poetsen!!!

    Groetjes,

    Jacqueline

  • 06 Februari 2008 - 20:37

    Ron:

    Hey Johan,

    Ik heb je al eerder gezegd dat ik bewondering voor je uitdaging heb. Wat ik me nu alleen nog afvraag, hoe ik zo'n lange tijd zonder je steun naast me in het koor moet. Tegen de tijd dat jij terug bent zing ik de juiste wijs niet meer, geintje!

    He man ik zal het gezellig samen zingen wel missen maar wens je ondanks dat, een geweldige tijd toe en ben blij dat je ons op deze manier op de hoogte blijft houden, van je ervaringen.

    Groetjes,
    Ron.

  • 07 Februari 2008 - 10:22

    Zuster Claudia:

    Ha die Johan,
    Leuk hoor!! En spannend.... Ben blij dat je me zo op de hoogte houdt. Dan zal ik zorgen dat jij ook op de hoogte bent. Ook van het ZB-gebeuren, uiteraard... ;-) Groet,

    Claudia

  • 07 Februari 2008 - 12:49

    Rimmer En Mery:

    Hai Johan,
    heel veel(werk)plezier in Tanzanie.
    We zullen je missen maar op deze manier houden we toch nog contact met je.
    Liefs Rimmer en Mery

  • 07 Februari 2008 - 13:09

    Oom Gerard:

    goed idee johan, kunnen we je blijven volgen. ben zeer benieuwd naar alles.
    maar ik zie je van de week nog ?

  • 07 Februari 2008 - 18:21

    Saapke:

    Ja Johan, by sa'n internationaal persoan kin it wol efkes yn it frysk.Foardat de grutte reis oangiet komme wy nog efkes by dy lans. Ik fyn it SUPER, dit aventoer fan dy. In hiel soad wurkwille en ynspiraasje en wez foarsichtich.
    'k Bin hiel benijd nei dyn ferhalen en sil dy seker folgje.
    Leafs Saapke

  • 07 Februari 2008 - 20:09

    Jaap:

    hallo johan veel guluk in Tanzania en leuk die weblog

    groeten jaapcuperus

  • 07 Februari 2008 - 21:40

    Tieteke:

    Johan
    Ik hoopje dast in moaie tiid ha meist djip yn Afrika. Ha folle wille. Wy sille dy folgje op dizze weblog. Ek de groetnis fan de oaren út Dokkum

    J,T. en M.T.

  • 09 Februari 2008 - 09:33

    Wiepie:

    hey Johan
    kan niet achter blijven met een berichtje natuurlijk. maar gelukkig zie ik je 23 feb eerst nog.dan wens ik je dan alle goeds en ed.
    mazzel wiepie,ids,nico,taeke.

  • 09 Februari 2008 - 13:41

    Nel En Peter V Oerle:

    Hai Johan, Wat een onderneming hè. We hopen dat je reis goed gaat en zijn erg benieuwd naar je belevenissen daar. We zullen dan ook zeker zo nu en dan deze weblog gaan bezoeken. Goede tijd daar en veel suc6, groetjes Nel en Peter

  • 13 Februari 2008 - 10:39

    Bert:

    Hoi Johan,
    Geniet van de maanden die je in Marangu en omgeving doorbrengt.Kijk goed rond en leer en verbaas je over de prachtige natuur en mensen.Zet knoppen in je denken om en zet het gehaaste levensritme van je af, en ik hoop dat je daar een prachtige tijd zult beleven.Ik zal je volgen.
    Tutaonana,Bert

  • 18 Februari 2008 - 12:13

    Rob En Cees:

    Good luck!

  • 18 Februari 2008 - 20:40

    Jolanda V:

    Johan, Heel veel succes en heel veel sterkte met je uitdaging! Ik weet zeker dat het veel indruk op je maakt.

    Groetjes Jolanda Vogel

  • 19 Februari 2008 - 16:51

    Elsbeth Bakker:

    Johan,spannend hoor,3 maanden aan de voet van de hoogste berg van Afrika. Succes en ga veel mensen beter maken!

  • 19 Februari 2008 - 17:44

    Bettina:

    fantastisch dat het nu echt gaat gebeuren.Ik wens je heel veel plezier en succes met deze onderneming

  • 19 Februari 2008 - 19:32

    Hans Last:

    Johan heel veel plezier
    Gr Hans en Dianne

  • 20 Februari 2008 - 16:15

    Marja Flens:

    Hoi Johan,
    ga je nu alweer, wat gaat de tijd toch snel. Het lijkt me een hele leuke ervaring en ik wens je dan ook een hele leuke, leerzame en goede tijd toe in Tanzania. Ik zal met veel plezier je verslagen gaan lezen.
    liefs Marja

  • 20 Februari 2008 - 17:35

    Jacqueline Koning:

    Hey Johan,
    Natuurlijk wil ik graag alles horen over het grote avontuur dat je te wachten staat. Mocht er daar behoefte aan een DOT zijn dat hoor ik het wel van je. Héél veel plezier.
    Groetjes Jacqueline Koning

  • 20 Februari 2008 - 22:57

    Marieke Brandse:

    Hi Johan,

    Je staat in mijn favorieten hoor! 1 druk op de knop en ik kan je belevenissen volgen.
    Onwijs veel plezier!!!

    gr. Marieke

  • 21 Februari 2008 - 10:55

    Adèle:

    Beste Johan,

    Ik wens je daar een prachtige tijd. De mensen zijn supervriendelijk is mijn ervaring van het afgelopen jaar. En ik ben best een beetje jaloers op je.

    Veel plezier Adèle

  • 22 Februari 2008 - 12:17

    Miranda:

    Hey, nog even op de valreep mijn aanmelding op je weblog.
    Veel succes en plezier in Tanzania. Nog maar 1 weekje te gaan. Maak er wat van! Groetjes Miranda

  • 22 Februari 2008 - 14:22

    Marianne Vermolen:

    Hoi Johan,
    Geniet van alles, maak er wat moois van en maak ons maar jaloers.
    Groetjes Marianne V.

  • 22 Februari 2008 - 17:40

    Saskia Rood:

    Hey Johan
    Geweldige uitdaging hoor!
    Ik ga je zeker in de gaten houden en je volgen via deze site!!
    Succes he!!!!
    Groetjes Sas

  • 25 Februari 2008 - 12:26

    Broer:

    Zet um op broer, geniet er van !!
    we zullen je volgen !
    groet Philip


  • 25 Februari 2008 - 19:05

    Marion:

    Veel plezier johan!
    Leuk dat ik je zo kan volgen!

    groetjes Marion

  • 27 Februari 2008 - 17:01

    Mark Frederikse:

    Hee Johan!
    Heel veel succes in Tanzania.
    Zorg dat je heel blijft en werk aan je tan! Wel goed smeren he?
    Hoop dat je een hartstikke goeie tijd hebt daar.
    Tot over 3 maanden.
    Hoorn - Tanzania? tomato tomato! :-)

    Groetjes, Mark

  • 27 Februari 2008 - 23:36

    Lindy:

    Hee Johan,

    Morgen knuffelen we nog ff hoor, om je een fantastische reis te wensen! Ben reuze benieuwd naar alle leuke foto's en berichtjes die je hier gaat posten :)

  • 28 Februari 2008 - 19:58

    Renée En Henk:

    Hoi Johan,

    Geweldig leuk dat wij op deze manier op de hoogte worden gehouden van je verblijf in Tanzania.
    Wij hopen dat het een geweldige ervaring voor je wordt en zullen je de komende drie maanden met belangstelling volgen.
    Het ga je goed! Liefs van ons beiden.

  • 29 Februari 2008 - 07:51

    Sandra FDM:

    Hoi Johan
    Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover ik wens je heel veel succes en veel geluk toe deze komende 3 maanden zal wel even heel anders zijn daar in tanzania dan hier in het WFG.Ik volg je natuurlijk op de de mail Toi Toi tot over 3 mnd sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Tanzania

Recente Reisverslagen:

31 Mei 2008

De laatste.....

23 Mei 2008

van alles en nog wat....

13 Mei 2008

Een werkdag en ……. I’ve survived the daladala

02 Mei 2008

Arusha

25 April 2008

Ethiek
Johan

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 670
Totaal aantal bezoekers 54154

Voorgaande reizen:

27 Maart 2015 - 28 Juni 2015

Ecuador

06 Maart 2011 - 29 Mei 2011

3 maanden Peru

01 Maart 2008 - 31 Mei 2008

Tanzania

Landen bezocht: