Helaas.... - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Johan W - WaarBenJij.nu Helaas.... - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Johan W - WaarBenJij.nu

Helaas....

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

29 Juni 2015 | Nederland, Hoorn

Bij thuiskomst kom ik er achter dat ik de mensen die zich nieuw hebben aangemeld had moeten activeren.
Helaas voor jullie, dus niet 3 maanden lang af en toe een verhaal, nu met terugwerkende kracht misschien nog te lezen.
Groeten Johan

• 29 Juni 2015 - 21:20

Janny:

Welkom thuis!! Hoop dat je terugkijkt op een hele mooie tijd, een bijzonder 'avontuur'. Hoop dat je je hier snel weer thuis voelt. Hartelijke groet Janny

• 29 Juni 2015 - 21:38

Mattie:

Gelukkig weer gezond thuis in Hoorn.Mooi dat we het zo konden volgen.Gr Mattie

• 29 Juni 2015 - 22:06

Hans:

welkom thuis . Je hebt weer genoeg beleefd , gelukkig is er niets erg met jou gebeurt. Ben benieuwd naar je verdere verhalen en foto's
    Gr Hans en Dianne

• 29 Juni 2015 - 22:09

Nelly:

Bedankt Johan voor je mooie en leuke verhalen. Jammer voor je dat er inmiddels een eind aan je reis is gekomen. Nu weer aan het werk en alle andere leuke dingen oppakken.
    Succes, groeten Nelly

• 29 Juni 2015 - 22:20

Arjan:

Bienvenido a casa
    Wat heb je weer een fantastische reis achter de boeg! Geweldige ervaringen waar je heel lang op kunt teren. Nu ook nog mentaal "landen"......... ;-)

Groeten,
    Arjan

• 30 Juni 2015 - 11:41

Ron:

Hey Johan,

Welkom thuis, heb genoten van je reisverslagen.
    Ook leuk om je donderdag weer te zien tijdens de laatste koorrepetitie van dit seizoen

Groeten,
    Ron

• 30 Juni 2015 - 16:39

Ineke:

Hoi Johan. Fijn dat je weer heelhuids thuis bent. Of had jij liever daar gebleven???
    Sterkte met het weer wennen aan alles.
    Groetjes ineke

• 02 Juli 2015 - 22:54

Riet Pronk:

Hoi,
    Gelukkig ben je weer veilig bij ons op de SEH, heb weer ontzettend genoten van je verhalen heel verstandig van je om niet te vermelden hoe onveilig de stad was.
    Nu weer aan het werk in ons luxe ziekenhuis wat een overgang.
    Groeten Riet P

• 09 November 2015 - 09:22

Michael Van Oosterhout:

Hallo Johan, bedankt voor het opsturen van de kaart van de Galapagos eilanden, post-office bay. Had die kaart aan mezelf geschreven. Is de wereld nog in orde!
    Het ga je goed, Michael