Ecuador, nog maar 2 weken dan is het zover - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Johan W - WaarBenJij.nu Ecuador, nog maar 2 weken dan is het zover - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Johan W - WaarBenJij.nu

Ecuador, nog maar 2 weken dan is het zover

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

11 Maart 2015 | Nederland, Hoorn

Aan het einde van mijn reis, 3 maanden in Peru, schreef ik in mijn laatste reisverslag de tekst die daar in "mijn” wasserette hing “twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor, catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. Experience. Travel”.

Die reis is ondertussen 4 jaar geleden. Nu weer tijd om verder te gaan, een nieuwe reis!

Op 27 maart vertrek ik voor 3 maanden naar Ecuador. Hier ga ik eerst 4 weken Spaanse les volgen. Daarna, nadat ik eerst moet bewijzen dat mijn Spaans goed genoeg is, ga ik 4 weken op de spoedeisende hulp van een ziekenhuis werken. Dit alles in de hoofdstad Quito.
Deze eerste 8 weken verblijf ik in een gastgezin.
Voor de resterende 5 weken heb ik nog niets gepland. Ecuador heeft genoeg te zien o.a. jungle, kust, hooglanden en de beroemde Galapagos-eilanden.
Totaal 3 maanden tijd voor "Explore. Dream. Discover. Experience. Travel”!


Ik ben van plan om deze blog bij te gaan houden, deze kun je vinden op "johanw.waarbenjij.nu"
Als je je aanmeldt op de mailinglist ( te vinden in de linkerkolom op de site) krijg je iedere keer automatisch bericht wanneer ik er een nieuw verhaal op heb gezet.
Natuurlijk vind ik het leuk als je reacties achterlaat.

Groeten Johan

  • 11 Maart 2015 - 21:40

    Astrid:

    Hoi spetter,
    Ga je dan alweer dat is snel.
    Ben je de 23ste toevallig vrij?

  • 11 Maart 2015 - 22:01

    Saapke:

    Hoi Johan,
    ja het schiet al op hé? Ik ga je zeker weer volgen.

  • 11 Maart 2015 - 22:58

    Hetty:

    We vinden het leuk om je ervaringen te volgen.
    We zien elkaar nog voor je vertrek.
    liefs

  • 12 Maart 2015 - 08:30

    Claudia:

    Wat leuk weer, Johan! Ik kijk uit naar je verhalen. "Reis" ik een beetje met je mee

  • 12 Maart 2015 - 11:16

    Anita:

    Ik heb me aangemeld, waar ben je nu? Tot vanavond.

  • 13 Maart 2015 - 08:44

    Els:

    Ik heb me aangemeld voor de mailinglijst. Leuk dat je ons weer mee laat genieten met alles wat je meemaakt in dat verre land!

  • 13 Maart 2015 - 10:13

    Mattie:

    prachtig om zo met je mee te gaan.

  • 13 Maart 2015 - 10:50

    Jolanda:

    Hoi Johan
    Wat leuk dat je weer een periode weggaat!! Ik roep ook altijd 'als je oud bent is het beter spijt te hebben van de dingen die je gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt!' Heel veel plezier en ik zie graag je verhalen tegemoet!!!
    Groet, Jolanda

  • 13 Maart 2015 - 12:07

    Karla:

    Hoi Johan,

    Dat klinkt goed. Fijn als we op deze manier met me mee mogen !

  • 13 Maart 2015 - 14:41

    Stenny:

    Hoi Wieb,

    het is weer bijna zover. je gaat er weer vandoor. geniet ervan met volle teugen en kom met mooie foto's terug, dan zien we alles wat jij beleeft hebt.
    veel plezier en we zullen je volgen, groetjes

  • 14 Maart 2015 - 12:45

    Bert:

    Hoi Johan,
    Stinkend jaloers ga ik je volgen.Goed je de kans pakt. Veel succes met de voorbereidingen. En heel veel plezier en groetjes.

  • 15 Maart 2015 - 13:07

    Petra:

    Wauw wat klinkt dat allemaal super spannend! Veel succes, hoop dat je ontzettend gaat genieten!

  • 15 Maart 2015 - 18:20

    Ron:

    hey Johan,
    Ook ik heb me aangemeld, ben zeer benieuwd naar je verslagen. Leuk dat je deze gaat delen.
    Groeten,
    Ron.

  • 16 Maart 2015 - 12:59

    Ina Van Sluis -Thalen:

    Hallo Johan,
    Wat spannend weer,we gaan je volgen in Ecuador.En genieten van je belevenissen
    Succes met de voorbereidingen.
    Ina

  • 17 Maart 2015 - 13:33

    Philip:

    Succes met de voorbereidingen, spreken elkaar nog wel ff
    Ga je volgen

  • 20 Maart 2015 - 20:04

    Jacqueline:

    Wat een avontuur weer. Veel plezier!

  • 22 Maart 2015 - 17:40

    Corine:

    Ik kijk weer uit naar je verhalen! X

  • 26 Maart 2015 - 11:46

    Monique Van Den Ende:

    Hoi Johan ,
    Leuk om op deze manier mee te genieten en net als je vorige lange reis te volgen wat je allemaal gaat doen. Heel veel succes en ik zal je verslagen met plezier lezen.
    Groetjes Monique.

  • 26 Maart 2015 - 19:20

    Wiepie:

    hey Johan,
    Het is bijna zover dat je vertrekt, wij wensen jou veel plezier/vertier en heel veel succes. Ene wij gaan je zeker volgen. Het wordt vast een hele belevenis.

  • 27 Maart 2015 - 00:49

    Kim (broadway):

    Heel veel succes en mooie ervaringen toegewenst!
    Ga zeker alles volgen :)

    Groetjes Kim

  • 27 Maart 2015 - 15:42

    Lindy:

    Ik hoop maar dat de stroomstoring vandaag niet voor problemen bij vertrek heeft gezorgd voor jou :)

    Héél veel plezier en geniet!!!!

  • 30 Maart 2015 - 20:31

    Sjoke:

    Hoi Johan, je bent inmiddels al een paar dagen weg maar wij willen je nog een prachtige reis toe wensen! Hoe is het gegaan de eerste dagen? We gaan je zeker volgen. Heb het leuk daar!!

    groetjes Jan Harm, Sjoke en de jongens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 54069

Voorgaande reizen:

27 Maart 2015 - 28 Juni 2015

Ecuador

06 Maart 2011 - 29 Mei 2011

3 maanden Peru

01 Maart 2008 - 31 Mei 2008

Tanzania

Landen bezocht: